Article
    Labrouche, Geoffroy
 and Kechidi, Med
  
(2016)
La stratégie d’innovation ouverte de Sanofi.
  
    Journal de Gestion et d'Economie Médicales, 34 (2016/1).
     pp. 65-85.
  	
  
  
    Kechidi, Med
, Gilly, Jean-Pierre
 and Talbot, Damien
  
(2014)
Resilience of organisations and territories: the role of pivot firms.
  
    European Management Journal, 32 (4).
    
  	
  
  
    Kechidi, Med
 and Talbot, Damien
  
(2013)
Les mutations de l’industrie aéronautique civile française
: concentration, externalisation et firme-pivot.
  
    Entreprise et Histoire (73).
    
  	
  
  
    Kechidi, Med
, Levy, Rachel
 and Cagli, Ayshe
  
(2012)
Complex product and supplier interfaces in aeronautics.
  
    Integrated Manufacturing Systems, 23 (6).
     pp. 717-732.
  	
  
  
    Kechidi, Med
  
(2012)
From “aircraft manufacturer” to “architect-integrator” : Airbus’s industrial organization model", Special Issue on : "The International Civil Aircraft Industry : Turbulence Ahead".
  
    International Journal of Technology and Globalisation (IJTG), 6 (4).
    
  	
  
  
    Kechidi, Med
  
(2005)
La théorie de la structuration : une analyse des formes et des dynamiques organisationnelles.
  
    Relations industrielles, 60 (2).
     pp. 348-369.
  	
  
  
    Kechidi, Med
 and Baudru, Daniel
  
(1998)
Les investisseurs institutionnels étrangers : vers la fin du capitalisme à la française ?
  
    Revue d'économie financière, 48.
     pp. 93-105.
  	
  
  
    Kechidi, Med
  
(1998)
Rationalités et contextes de décisions : un retour sur H. Simon.
  
    Revue internationale de systémique, 12 (4-5).
    
  	
  
  
Book Section
    Labrouche, Geoffroy
 and Kechidi, Med
  
(2016)
Competitive Advantage, Open Innovation and Dynamic Capabilities: Is Sanofi Employing an Open Innovation Strategy?
    In: Handbook of Research on Driving Competitive Advantage through Sustainable, Lean, and Disruptive Innovation
    Al-Hakim, Latif, Wu, Xiaobo, Koronios, Andy and Shou, Yongyi (eds.)
     IGI Global.
    
      Series “Advances in Business Strategy and Competitive Advantage”
      
    
    
    
     ISBN 978-1522501350
  
  
 
                        
                        
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