Group by: Item Type | Date | No Grouping
Number of items: 7.

Article

Azzam, Jamal Eddine, Henard, David H. and Salgado, Stéphane (2023) Le « marquage brevet » comme stratégie de signalisation : influence sur l’innovation perçue des produits et sur leur adoption. Décisions Marketing, vol. 109 (n° 1). pp. 222-247.

Azzam, Jamal Eddine, Caussimont, Marie and Lecocq, Xavier (2023) L’innovation du business model par les entreprises de services professionnels réglementées : le cas de l’expertise-comptable « 100% en ligne ». Innovations - Revue d'Economie et de Management de l'Innovation, vol.1 (n°70). 241 - 270.

Rouane, Sihem, Azzam, Jamal Eddine and Pezé, Stéphan (2022) Diversification, intégration et synergies : le tiercé gagnant de la croissance. Recherche et Cas en Sciences de Gestion, 21 (1). pp. 17-33.

Azzam, Jamal Eddine (2019) An organizational perspective on patenting and partnering: unpacking capacities to manage participation in patent pools. European Management Review, vol. 16 (n° 3). pp. 699-717.

Azzam, Jamal Eddine (2019) The Disruption Dilemma. M@n@gement, vol.22 (n°3). pp. 507-513.

Azzam, Jamal Eddine, Ayerbe, Cécile and Dang, Rani Jeanne (2017) Using patent to orchestrate ecosystem stability: the case of a French aerospace company. International Journal of Technology Management, vol. 75 (n° 1/2/3/4). pp. 97-120.

Book Section

Azzam, Jamal Eddine and Berkowitz, Héloïse (2018) Patterns of coopetition in meta-organizations. In: The Routledge Companion to Coopetition Strategies Routledge. Series “Routledge companions” Chapter 24. London ISBN 9781138736894

This list was generated on Tue May 21 22:22:23 2024 CEST.