Group by: Item Type | Date | No Grouping
Number of items: 7.

Azzam, Jamal EddineIdRef, Henard, David H. and Salgado, StéphaneIdRef (2023) Le « marquage brevet » comme stratégie de signalisation : influence sur l’innovation perçue des produits et sur leur adoption. Décisions Marketing, vol. 109 (n° 1). pp. 222-247.

Azzam, Jamal EddineIdRef, Caussimont, MarieIdRef and Lecocq, XavierIdRef (2023) L’innovation du business model par les entreprises de services professionnels réglementées : le cas de l’expertise-comptable « 100% en ligne ». Innovations - Revue d'Economie et de Management de l'Innovation, vol.1 (n°70). 241 - 270.

Rouane, SihemIdRef, Azzam, Jamal EddineIdRef and Pezé, StéphanIdRef (2022) Diversification, intégration et synergies : le tiercé gagnant de la croissance. Recherche et Cas en Sciences de Gestion, 21 (1). pp. 17-33.

Azzam, Jamal EddineIdRef (2019) An organizational perspective on patenting and partnering: unpacking capacities to manage participation in patent pools. European Management Review, vol. 16 (n° 3). pp. 699-717.

Azzam, Jamal EddineIdRef (2019) The Disruption Dilemma. M@n@gement, vol.22 (n°3). pp. 507-513.

Azzam, Jamal EddineIdRef and Berkowitz, HéloïseIdRef (2018) Patterns of coopetition in meta-organizations. In: The Routledge Companion to Coopetition Strategies Routledge. Series “Routledge companions” Chapter 24. London ISBN 9781138736894

Azzam, Jamal EddineIdRef, Ayerbe, CécileIdRef and Dang, Rani JeanneIdRef (2017) Using patent to orchestrate ecosystem stability: the case of a French aerospace company. International Journal of Technology Management, vol. 75 (n° 1/2/3/4). pp. 97-120.

This list was generated on Wed Apr 30 04:09:50 2025 CEST.