Group by: Item Type | Date | No Grouping
Number of items: 7.

Azzam, Jamal Eddine, Henard, David H. and Salgado, Stéphane (2023) Le « marquage brevet » comme stratégie de signalisation : influence sur l’innovation perçue des produits et sur leur adoption. Décisions Marketing, vol. 109 (n° 1). pp. 222-247.

Azzam, Jamal Eddine, Caussimont, Marie and Lecocq, Xavier (2023) L’innovation du business model par les entreprises de services professionnels réglementées : le cas de l’expertise-comptable « 100% en ligne ». Innovations - Revue d'Economie et de Management de l'Innovation, vol.1 (n°70). 241 - 270.

Rouane, Sihem, Azzam, Jamal Eddine and Pezé, Stéphan (2022) Diversification, intégration et synergies : le tiercé gagnant de la croissance. Recherche et Cas en Sciences de Gestion, 21 (1). pp. 17-33.

Azzam, Jamal Eddine (2019) An organizational perspective on patenting and partnering: unpacking capacities to manage participation in patent pools. European Management Review, vol. 16 (n° 3). pp. 699-717.

Azzam, Jamal Eddine (2019) The Disruption Dilemma. M@n@gement, vol.22 (n°3). pp. 507-513.

Azzam, Jamal Eddine and Berkowitz, Héloïse (2018) Patterns of coopetition in meta-organizations. In: The Routledge Companion to Coopetition Strategies Routledge. Series “Routledge companions” Chapter 24. London ISBN 9781138736894

Azzam, Jamal Eddine, Ayerbe, Cécile and Dang, Rani Jeanne (2017) Using patent to orchestrate ecosystem stability: the case of a French aerospace company. International Journal of Technology Management, vol. 75 (n° 1/2/3/4). pp. 97-120.

This list was generated on Thu Dec 26 17:09:38 2024 CET.