A
Andronic, Liviu (2016) Shareholder Engagement and Corporate Behavior : The Case of Environmental and Social Issues. École Doctorale Sciences de Gestion TSM (Toulouse).
B
Baechler, Guillaume (2016) Investor Behaviour Facing Risk : Neurofinance and Financial Crises. École Doctorale Sciences de Gestion TSM (Toulouse).
Boussetta, Selma (2016) Concurrence entre les plateformes d’échanges. École Doctorale Sciences de Gestion TSM (Toulouse).
C
Casteran, Gauthier (2016) An empirical investigation of antecedents of brand loyalty : the role of product category, marketing mix and consumer related characteristics in the light of niche brands proliferation. École Doctorale Sciences de Gestion TSM (Toulouse).
N
Nguyen, Phuc Quynh Nhu (2016) Étude des retraits de cote en France : une analyse du devenir des entreprises depuis leur introduction en bourse. École Doctorale Sciences de Gestion TSM (Toulouse).
P
Petit, Michaël (2016) La sensorialité de marque : conceptualisation et relation avec la personnalité de marque. École Doctorale Sciences de Gestion TSM (Toulouse).
S
Selmane, Nassima (2016) CEO Stock Option Exercises : Private Information and Earnings Announcements. École Doctorale Sciences de Gestion TSM (Toulouse).
Skourtis, Georgios (2016) The impact of operant resources on consumer value co-recovery in-role behavior and co-created value. École Doctorale Sciences de Gestion TSM (Toulouse).