A
Andronic, Liviu
(2016)
Shareholder Engagement and Corporate Behavior : The Case of Environmental and Social Issues.
École Doctorale Sciences de Gestion TSM (Toulouse).
B
Baechler, Guillaume
(2016)
Investor Behaviour Facing Risk : Neurofinance and Financial Crises.
École Doctorale Sciences de Gestion TSM (Toulouse).
Boussetta, Selma
(2016)
Concurrence entre les plateformes d’échanges.
École Doctorale Sciences de Gestion TSM (Toulouse).
C
Casteran, Gauthier
(2016)
An empirical investigation of antecedents of brand loyalty : the role of product category, marketing mix and consumer related characteristics in the light of niche brands proliferation.
École Doctorale Sciences de Gestion TSM (Toulouse).
N
Nguyen, Phuc Quynh Nhu
(2016)
Étude des retraits de cote en France : une analyse du devenir des entreprises depuis leur introduction en bourse.
École Doctorale Sciences de Gestion TSM (Toulouse).
P
Petit, Michaël (2016) La sensorialité de marque : conceptualisation et relation avec la personnalité de marque. École Doctorale Sciences de Gestion TSM (Toulouse).
S
Selmane, Nassima
(2016)
CEO Stock Option Exercises : Private Information and Earnings Announcements.
École Doctorale Sciences de Gestion TSM (Toulouse).
Skourtis, Georgios
(2016)
The impact of operant resources on consumer value co-recovery in-role behavior and co-created value.
École Doctorale Sciences de Gestion TSM (Toulouse).

Up a level