Article
Bergès, Fabian, Hassan, Daniel
and Monier-Dilhan, Sylvette
(2013)
Are Consumers more Loyal to National Brands than to Private Labels?
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Hassan, Daniel, Monier-Dilhan, Sylvette
and Orozco, Valérie
(2011)
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Bergès, Fabian, Hassan, Daniel
, Monier-Dilhan, Sylvette
and Raynal, Hélène
(2009)
Consumers' Decision Between Private Labels and National Brands in a Retailer's Chain : a Mixed Multinomial Logit Application.
Gestion 2000, 3.
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Hassan, Daniel, Monier-Dilhan, Sylvette
, Nichèle, Véronique
and Simioni, Michel
(2009)
Organic Food Consumption Patterns.
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Bergès, Fabian, Hassan, Daniel
and Monier-Dilhan, Sylvette
(2007)
Les déterminants de la demande en marques de distributeurs : étude à partir de deux produits de consommation courante.
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pp. 8-17.
Cahuzac, Eric, Hassan, Daniel
and Monier-Dilhan, Sylvette
(2007)
Sécurité sanitaire des aliments : fausse alerte et vraie crise.
Économie et Prévision, 177 (1).
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Hassan, Daniel and Monier-Dilhan, Sylvette
(2006)
National Brands and Store Brands: Competition through Public Quality Labels.
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Hassan, Daniel and Simioni, Michel
(2004)
Transmission des prix dans la filière des fruits et légumes: une application des tests de cointégration avec seuils.
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Hassan, Daniel and Monier-Dilhan, Sylvette
(2003)
Transmission des prix dans la filière fruits : une approche hédonique.
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pp. 21-31.
Hassan, Daniel and Monier-Dilhan, Sylvette
(2002)
Signes de qualité et qualité des signes : une application au marché du camembert.
Cahiers d'Économie et Sociologie Rurales (65).
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Hassan, Daniel, Ossard, Hervé
and Réquillart, Vincent
(2000)
Effet d’un prix minimum sur le marché d’un bien différencié : le cas de la pomme dans l’Union Européenne.
Economie Rurale (258).
pp. 69-77.
Monograph
Bergès, Fabian, Hassan, Daniel
and Monier-Dilhan, Sylvette
(2009)
Are Consumers More Loyal to National Brands than to Private Labels?
TSE Working Paper, n. 09-131
Hassan, Daniel and Simioni, Michel
(2001)
Price Linkage and Transmission between Shippers and Retailers in the French Fresh Vegetables Sector.
INRA Working Paper