Group by: Item Type | Date | No Grouping
Number of items: 3.

Article

Meyer-Waarden, Lars and Sabadie, William (2023) Relationship quality matters: How restaurant businesses can optimize complaint management. Tourism Management, vol. 96.

Book Section

Meyer-Waarden, Lars and Sabadie, William (2017) Le management de la réclamation au regard de la qualité de la relation client. In : Management de l'insatisfaction client : transformer le pépin en pépite. Meyronin, Benoît, Jullien, Marie-Louis and Bourrier, Stéphane (eds.) Vuibert. Series “Référence Management” Chapter 6. Paris pp. 115-127. ISBN 9782311405361

Meyer-Waarden, Lars and Sabadie, William (2017) Le management de la réclamation au regard de la qualité de la relation client. In : Management de l'insatisfaction client : transformer le pépin en pépite. Meyronin, Benoît, Bourrier, Stéphane and Jullien, Marie-Louis (eds.) Vuibert. Chapter 6. Paris pp. 115-125. ISBN 9782311405361

This list was generated on Thu Apr 25 15:29:27 2024 CEST.