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Article

Bergès, Fabian, Hassan, Daniel and Monier-Dilhan, Sylvette (2013) Are Consumers more Loyal to National Brands than to Private Labels? Bulletin of Economic Research, 65. pp. 1-16.

Hassan, Daniel, Monier-Dilhan, Sylvette and Orozco, Valérie (2011) Measuring Consumers' Attachment to Geographical Indications. Journal of Agricultural and Food Industrial Organization, vol. 9 (n° 1). p. 5.

Bergès, Fabian, Hassan, Daniel, Monier-Dilhan, Sylvette and Raynal, Hélène (2009) Consumers' Decision Between Private Labels and National Brands in a Retailer's Chain : a Mixed Multinomial Logit Application. Gestion 2000, 3. pp. 41-57.

Hassan, Daniel, Monier-Dilhan, Sylvette, Nichèle, Véronique and Simioni, Michel (2009) Organic Food Consumption Patterns. Journal of Agricultural and Food Industrial Organization, 7 (2).

Bergès, Fabian, Hassan, Daniel and Monier-Dilhan, Sylvette (2007) Les déterminants de la demande en marques de distributeurs : étude à partir de deux produits de consommation courante. Economie Rurale, 301. pp. 8-17.

Cahuzac, Eric, Hassan, Daniel and Monier-Dilhan, Sylvette (2007) Sécurité sanitaire des aliments : fausse alerte et vraie crise. Économie et Prévision, 177 (1). pp. 55-64.

Hassan, Daniel and Monier-Dilhan, Sylvette (2006) National Brands and Store Brands: Competition through Public Quality Labels. Agribusiness, 22 (1). pp. 21-30.

Hassan, Daniel and Simioni, Michel (2004) Transmission des prix dans la filière des fruits et légumes: une application des tests de cointégration avec seuils. Economie Rurale. pp. 283-284.

Hassan, Daniel and Monier-Dilhan, Sylvette (2003) Transmission des prix dans la filière fruits : une approche hédonique. Economie Rurale (275). pp. 21-31.

Hassan, Daniel and Monier-Dilhan, Sylvette (2002) Signes de qualité et qualité des signes : une application au marché du camembert. Cahiers d'Économie et Sociologie Rurales (65). pp. 23-36.

Hassan, Daniel, Ossard, Hervé and Réquillart, Vincent (2000) Effet d’un prix minimum sur le marché d’un bien différencié : le cas de la pomme dans l’Union Européenne. Economie Rurale (258). pp. 69-77.

Monograph

Bergès, Fabian, Hassan, Daniel and Monier-Dilhan, Sylvette (2009) Are Consumers More Loyal to National Brands than to Private Labels? TSE Working Paper, n. 09-131

Hassan, Daniel and Simioni, Michel (2001) Price Linkage and Transmission between Shippers and Retailers in the French Fresh Vegetables Sector. INRA Working Paper

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