International Open Access Week Toulouse



Increase the visibility of your scientific production by authorizing the export of your publications to HAL!

Items where Author is "Abaidi, Ibtissame"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | Date | No Grouping
Number of items: 3.

Article

Vernette, Éric and Abaidi, Ibtissame (2018) Does digitalization create or reduce perceived global value? Journal of Consumer Marketing, 35 (7). pp. 676-687.

Book Section

Abaidi, Ibtissame and Vernette, Éric (2019) De la recherche à la reconquête de la valeur perçue : le cas de la presse en ligne. In : La valeur perçue en marketing : Perspectives théoriques et enjeux managériaux Mencarelli, Rémi and Rivière, Arnaud (eds.) Presses Universitaires de Provence. Series “Travail & gouvernance” Aix-en-Provence, France ISBN 979-10-320-0264-3

Thesis

Abaidi, Ibtissame (2012) Les déterminants de la valeur perçue d'une offre au format digital : application au secteur de la presse en ligne. École Doctorale Sciences de Gestion TSM (Toulouse).

This list was generated on Sun Mar 7 10:48:47 2021 CET.